Persoane interesate

joi, 19 iulie 2012

ÎN STAŢINE LA MONEASA

Am petrecut câteva zile la Moneasa, judeţul Arad.
Am cunoscut oameni noi, ne-am bucurat împreună de o cură de aer curat, de munte.
Am făcut şi câteva poze mai mult sau chiar mai puţin reuşite , dar frumoase ca amintire.









                                                       Cu Mia, prietenă din staţiune




                            Omul meu şi Costel în faţa hotelului unde am stat şi ne-am tratat




                                          Ei ...eu făceam pozele




         
                                     Mia şi Costel, la iarbă verde şi ce slănină bunăăă, la grătar !



       
                                    Cu  Lenuţa şi Cornel la cariera de marmură neagră ...
                                                lăsată în paragină ....:(




                                              Frumişica nepoţică a Lenuţei



                                       În camera mică de hotel, pe jos era destul loc ....
                                       Mircea şi Sidon...ca doi cocoşi  îşi încercau puterile :))

Cu speranţa că ne vom revedea, multumesc de companie prietenilor şi rudelor care ne-au găzduit!





Niciun comentariu: