Persoane interesate

duminică, 1 iulie 2012

B.C.R. ARE GRIJĂ DE PENSIONARI



Înainte cu o zi de plecare în staţiune , la tratament, după ce impreună cu soţul meu, pensionar şi el, am achitat biletele cu tarif de 50% din pensiile fiecăruia, am cumpărat biletele de tren... am achitat nişte facturi  la întreţinere .... am constat că nu ne-au  rămas puţini  bani de buzunar!:(
Ce-i de făcut în asemenea situaţie?  Cauţi un împrumut pe la prieteni şi vecini şi "nu te rogi de nimeni".:)
Cel mai bun vecin de data aceasta, ca şi altă dată, a fost B.C.R. unde avem conturile de pensionari.
M-am adresat cu reţinere directorului sucursalei BCR, str. L. Blaga, fiind la parterul blocului în care locuim :
"aş putea solicita pensia în avans?"
Nu-mi venea să cred ce întrebare puneam...n-am mai auzit aşa ceva...
Răspunsul a venit promt şi afirmativ, DA!
Am dus în mare grabă 2-3 hârtii necesare întocmirii dosarului de credit atât pntru mine cât şi pentru soţul meu şi în aproximativ 3 ore analizele necesare erau facute, solicitarea trimsă la Bucureşti şi...
Minunea s-a petrecut! A doua zi banii solicitaţi, chiar ceva mai mulţi decât ne aşteptam erau în conturile noastre!
Mulţumesc personalului BCR pentru modul în care am fost serviţi şi atitudinea pe care o au faţă de clienţi în general, dar mai ales faţă de pensionari!

În staţiunea Moneasa a fost minunat cu ceva bani în buzunar!

Niciun comentariu: