Persoane interesate

miercuri, 29 februarie 2012

CE AU MAI LUCRAT MÂINILE MELE (4)

Pulover reversibil, din fir galben auriu de mătase şi fir lame.



acesorii asortate din aceleeaşi fire...






Gulerul fiind detaşabil se poate ataşa separat ca o fustă dantelată, prinsă cu broşa mare sub formă de floare



îmbrăcat direct pe piele, puloverul devine o rochiţă de vară, având manşetele detaşabile...




Dacă e reversibil, înseamna ca se poate îmbrăca şi invers, respectiv cu gulerul în jos!



 Creaţia este : designer http://www.mariahera.ro/,
Fotografiile le-am realizat eu, îmi cer scuze pentru calitatea lor, diferenţele de nuanţe provin de le lumina care nu ţine cu mine!:)

4 comentarii:

lorenabr spunea...

Super talent! :)

hera mariana spunea...

Multumim Lorena!
Nici tu nu esti mai prejos!!!
Ce mai faci, te-ai intors in tara?
Iti doresc spor in toate si creatii multeee sa scoti la iveala!

andreiraduM spunea...

Sarut'mana, Hera!
Un martisor ti-a lasat primavara pe.. maidanul meu!
O primavara fericita, iti doresc!

hera mariana spunea...

Multumesc mult AndreiraduM!