Persoane interesate

miercuri, 18 ianuarie 2012

ALEGEREA LUI DAVID

Ştiut fiind că în zile de sărbătoare eu "pictez gânduri, ale mele şi ale altor oameni",provocarea a venit din partea unei tinere prietene, dragă mie.
Adina m-a întrebat dacă aş putea să desenez nişte gânduri, ale lui David...
După o discuţie ceva mai lungă pe net, m-am întrebat şi eu dacă mai ştiu să desenez, cu creionul pe hârtie...pentru că în ultimul timp am pictat.
M-am gândit la David şi la povestea lui, pe care nu o pot spune, nefiind a mea şi am desenat trei variante (pentru tatuaj), în trei zile la rând.
1.

2. ALEGEREA LUI DAVID

David a ales dar sunt sigură de faptul că nu voi vedea desenul meu tatuat în pielea lui niciodată:)...poate doar în poză.

3. DESENUL MEU PREFERAT

Acest desen poate îl prefer pentru că fiind în preajma zilei EMINESCIENE,
mă gândeam la Mihai Eminescu, la viaţa şi iubirea lui, la Veronica Micle...
Astfel că pot da o altă interpretare desenului meu decât ceea ce a însemnat pentru David.
Aş numi acest desen :
TRISTA BALANŢĂ ECHILIBRATĂ
Se poate vedea cum atârnă în balanţă într-o parte "femeia iubită" iar în cealaltă parte "penele de scris", adică cele două mari iubiri ale lui Eminescu.
Fragil echilibru atârnând de aripi moi, agăţate de negri nori, lacrimi şiroi...




Acum stau să mă întreb:
EXISTĂ OARE VRE-UN TÂNĂR(Ă) CARE SĂ-L CITEASCĂ ŞI IUBEASCĂ PE EMINESCU ATÂT DE MULT ÎNCÂT SĂ-ŞI TATUEZE UN ASTFEL DE DESEN ÎN PIELEA SA?
PS:
desenul nu e de vânzare, îl dau gratis cu plăcere, oricui l-ar cere.

4 comentarii:

angi spunea...

Imi plac desenale ,dar tatuaje nu mi-as face.
Seara frumoasa!

hera mariana spunea...

Nici eu Angi!:) Nimeni din familia mea nu s-a tatuat inca, dar mai sti...
David e un necunoscut mie , din Spania.

adina spunea...

Desenul ales va fi modificat un pic,sper sa va pot trimite cat mai curand o poza cu tatuajul.Decizia e luata..........jejeje urmeaza lucrarea. Va pup dulce si va multumesc pentru tot.

hera mariana spunea...

:) Te pup Adina noastră şi a mea!
Sunt curioasă cum va arăta "arta mea" chiar puţin modificată:) încrustată în pielea cuiva!:))