Persoane interesate

duminică, 9 octombrie 2011

DOR ÎMPLETIT





N-am mai vorbit cu tine, de luni.
Las calculatorul şi skype-ul deschis
aştept să mă suni.
Poate s-a pierdut mesajul scris...

Îţi port grija, rândunica mea!
N-ar trebui, dar asta-s eu,
uneori prea bună, alteori prea rea
dar dorul este DOR şi-i greu!

Împletesc fire de lână şi aţă.
Dau vina pe tot şi pe mine,
părul tău lung îmi zboară prin faţă,
aştept ziua de mâine!


CREAŢIILE ŞI FOTOGRAFIILE APARŢIN FIICEI MELE:
www.mariahera.ro

7 comentarii:

Solange Belém spunea...

Hera Mariana, cuvinte frumoase!
Linda mensagem!

Amei os trabalhos, estão lindos. Super lindos!!

Abraços desde Brasil

Sol Belém

hera mariana spunea...

MULTUMESC FRUMOS SOL!
TE IMBRATISEZ SI EU DIN ROMANIA!

Anonim spunea...

"Îţi port grija, rândunica mea!
N-ar trebui, dar asta-s eu,
uneori prea bună, alteori prea rea
dar dorul este DOR şi-i greu!"

hera mariana spunea...

elena_54,
cred ca si tu cunosti DORUL ...de care scriu eu!

Anonim spunea...

Buna dimineata, Mariana!
Cunosc acest dor !
Cu admiratie pentru tot ceea ce esti,
Lenuta Enache

hera mariana spunea...

Lenuta Enache, doar azi am vazut ca ai revenit, ma bucur de vizitele tale si iti multumesc!

Anonim spunea...

AM PROBLEME TEHNICE NU POT CITI CI DOAR ADMIRA FOTOGRAFII SI ASCULTA MUZICA !!
INSPIRATIE SI SPOR :)