Persoane interesate

joi, 16 iunie 2011

ROMÂNII SE SINUCID PRIN REPREZENTANŢI !

Auzeam despre unele naţii că sunt melancolice, despre altele că sunt foarte disciplinate, altele mai labile psihic şi mă întrebam oare ce spun alţii despre poporul meu?
Acum am un răspuns neplăcut, date fiind faptele din ultimul timp ale unor români.
Un poliţist şi-a tras un glonţ în cap!
Un ofiţer în rezervă, şi-a dat foc în faţa palatului Cotroceni!
Un tânăr s-a urcat pe un stâlp să-şi strige disperarea de a nu mai avea o casă, nici un loc de muncă!
Sigur am aceste informaţii de la Antena 3- ştiri, pentru că mă interesează ce se mai întâmplă cu noi, cu viaţa noastră!
Anul trecut o învăţătoare, "învăţătoarea copiilor românilor" a stat în greva foamei 70 de zile!
În pragul Crăciunului un cameraman de la TVR1, "tata copiilor românilor" s-a aruncat de la balconul Parlamentului României, dispus să-şi sacrifice viaţa pentru copii ROMÂNIEI!
Doi oameni din două colţuri de ţară, din motive mai mult sau mai puţin întemeiate, au cerut "dreptul legal la eutanasiere"!
Un colonel a căzut secerat de tristeţe şi umilinţă, scriindu-i o scrisoare preşedintelui!
Din păcate aşa este: ROMÂNII SE SINUCID PRIN REPREZENTANŢI!
Foarte tragică mi se pare o ştire mai puţin mediatizată, care spunea că:
"PATRU COPII ŞI-AU UMPLUT GHIOZDANELE CU PIETRE, apoi s-au aruncat în râu, doi au fost salvaţi...:(
Dacă unii români au reuşit să-şi finalizeze planurile suicidale iar alţii au rămas în viaţă cu tristeţea faptelor lor, nerezolvând mai nimic, mă gândesc ce să mai sperăm?
Pun şi întrebarea: CE FAC REPREZENTANŢII ALEŞI AI ROMÂNILOR?
Numără bucuroşi de câţi români au scăpat şi câţi au mai rămas, să îi voteze?
N-ar fi mai bine...invers?

Niciun comentariu: