Persoane interesate

duminică, 8 august 2010

ÎN AMINTIREA TATIANEI STEPA ŞI A LUI FLORIAN PITIŞ!

3 comentarii:

Ana Thomas spunea...

Dumnezeule, asta-i muzica ce-mi place!
Mi-e dor de tine, Motzu Pittis!
Mi-e dor de tine, Tatiana Stepa!
Multumesc pentru aducerea aminte, stimata doamna....eu ii ascult mereu, nu pot sa-i uit!

hera mariana spunea...

Şi eu mulţumesc de vizită, Tartoras!
Sper că ai reuşit să asculţi şi vocile...nu mă ştiu destul de bine la postări de clipuri şi imagini.:)

hera mariana spunea...

Cristiana, draga mea, până acum nu am ştiut de fapt "cu ce se mănâncă" un link de întoarcere, nici pentru ce îl făcusem.:))
Maria m-a întrebat ce rost are şi nu am ştiu să-i răspund, am vrut să-l scot şi nu am mai ştiut cum...:))
Îţi mulţumesc, acum am înţeles "care-i şpirul"!
Îţi trimit un pupic pentru asta!