Persoane interesate

luni, 26 octombrie 2009

VREAU SA TRAIESC SI MAI BINE!







DA, vreau sa traiesc si mai bine!
Ei, da, atunci ma gindesc sa merg la vot! Ma mai gindesc sa dau votul meu d-lui Crin Antonescu.
Imi place CRINUL si floarea si omul. Dar si aici, este un DAR: daca nu-l va pune premier pe Claus, ci pe cel de-al doilea nominalizat, adica Patriciu? Atunci ce ne asteapta; o taxa pe marimea piciorului, ca tapsim prea tare pamintul cu petrolul lui, vindut; o taxa pe nas, dupa cit ii de mare ca respiram prea mult aer de deasupra pamintului, care-i tot a lui, de ce n-ar fi ?

La "sinteza zilei" aceeasi intrebare grea, cu cine s-ar asocia daca iese presedinte, Crin, nu a zis nimic, dar si-a dat cuvintul de onoare. Sunt dispusa sa il cred pe cuvint. Problema insa este in alta parte:
- am postat un mic tablou " fals sistem integrator", e tabloul viitorului presedinte Crin;
- o sa il vedem alb si de bun-simt, intr-un sistem poleit mai mult sau mai putin cu aur, care-i va oferi ce nici nu ne duce mintea acum;
-v-a refuza, ar spune sustinatorii lui Crin, ei atunci o sa vedeti un crin cu ramurile inflorite, dar ciuntite dureros, pentru el si pentru noi;
- parerea mea este ca tinerii il includ si pe Crin aici, pot sa ramina curati chiar si ciuntiti, si cu tulpina dreapta, daca au radacinile bune ;
-ce garantie am eu, ca in hatisul politic actual, sistemul poleit cu petrol, a lui Patriciu, nu i-a cuprins deja prin sponsorizari, si bratele si radacinile lui Antonescu?
In mintea mea se pune intrebarea: cind am dus-o mai rau? Raspunsul vine automat: cind la putere erau TARANISTII cu LIBERALII!
Nu stiu inca pentru cine voi merge la vot.
PS:
varianta a doua a tabloului, e muruita cu titei.







Niciun comentariu: