Persoane interesate

miercuri, 28 octombrie 2009

ANORMALUL SI MINCIUNA

Bazindu-ma pe oferta lui Tariceanu, am iesit (impinsa putin) in somaj, ca aveam unde sa ma mai angajez, daca el dadea 1000 de euro, unui angajator, care ar fi luat in munca, un somer. MINCIUNA! Asa ca, m-am tirit cum am putut, din somaj, in pensie.
M-am gindit sa-l chem pe fratele meu de prin Spania, acasa, ca Mircea Geoana, a promis 20000 de euro, celor care se intorc si incep o afacere AICI LA NOI, ACASA! Altfel de minciuna, prin omisiune, ca nu a spus, cite mii de euro trebuie sa detina acel intors acasa, deci nu l-am mai chemat acasa, pe cel dus prin tari straine...
Am vrut sa fac o afacere cu o prietena, profesoara, ca daca ar fi primit cei 50% plus la salar... cum au promis (MINTIT) in cor: PSD si PDL cu Basescu in frunte, ar fi avut si prietena mea ceva bani, pe linga cei de hrana si imbracaminte, ca de carti sau alte cele nu poate fi vorba. Ma bazam si pe banii din pensiile mele cumulate pe 5 luni, dar surpriza, si pe acestia i-am primit cu intirziere si in 3 rate, deci s-a dus si afacerea...
Acum ce sa mai fac? Mai am o idee: o sa-mi fac o funie groasaaa si lungaaa! Nu, nu ma spinzur! O sa-mi fac si un scaun de lemn, solid sa ma tina cu kg. mele cam multe, si ...surpriza: am sa vin la Bucuresti, cind o fi gata autostrada suspendata a dl. Dr. Oprescu, sa-mi agat zduinul, deasupra CASEI DIN MIHAILEANU, la care se referea doctorul meu preferat.
L-as fi votat pe OPRESCU-HAI ROMANIA! Da, ar fi mai interesant sa strig asta din zduinul suspendat de autostrada promisa.... Va imaginati cite televiziuni si ziaristi si politisti si... s-ar aduna acolo? Ha, ha, ha... Poate am sa pictez asta, ca de facut n-am s-o fac.
De ce nu cred ca am sa-l votez pe Oprescu? Pentru ca a zis ca Boc: ca nu pleaca de la primarie si s-a razgindit ca Basescu si candideaza la presedentie. Cred ca este un doctor bun si se risipeste aiurea cu promisiuni, pe care nu cred ca-l va lasa cineva sa le indeplineasca, nicidecum sa-l ajute.
La aceste PROMISIUNI= MINCIUNI, care ies din sfera normalului, cred ca trebuie sa raspundem si sa mergem cit mai multi la vot. Sa le aratam ca suntem destul de multi, dar nu destul de prosti!

Niciun comentariu: