Persoane interesate

duminică, 12 iulie 2009

PE MINE CINE MA INTREABA?

Pe mine cine ma intreaba, daca vreau ca ministrul sanatatii sa cumpere doi roboti atit de scumpi? Daca ar fi din banii lui , nu ar fi obligat sa ma intrebe, dar fiind banii nostrii, ai tuturor ar fi fost obligat sa ne ceara acordul, noua, contribuabililor, sa fi pus intii intrebarea, apoi sa mascheze raspunsul, prin statistica numaratorii, ca la asta se pricep toti. Exemplul clar este orice sondaj de opinie, care da rezultate dupa dorinta celor care au comandat sondajul.
Uite ca eu nu sunt de acord cu aceasta achizitie, acum, pe timp de criza. Si va explic de ce:
-pentru ca nu e momentul potrivit sa investim in ceva care nu produce...sau produce pentru cel care face cumparatura?
-pentru ca eu, sau noi, cei multi, daca mergem la urgenta, spitalul nu are nici o fiola necesara bolnavului, il trimite sa o cumpere din farmacie, si nu trec mai departe, sa nu intram in spitale, ca e urgie, nu altceva...
-pentru ca, am inteles ca o interventie cu acesti roboti, va costa in jur de ZECE MII DE EURO, si atunci ma intreb, cine isi poate permite, dintre noi, oamenii de rind, sa se opereze cu aceste aparate... pentru cine le aduce ministrul, doar pentru el?
-si mai dau si un raspuns: le aduce pentru cei care au destui bani, si oricum se duc in strainatate sa se opereze, ca de, asta se da si la televizor, e mai pompos, sa vada poporul cit de bolnavi si de necajiti sunt ei, cei cu bani multi...
Desigur, pe mine nu ma intreba nimeni... dar nici poporul nu il va intreba pe ministrul acesta, nimic, niciodata?
Pe Ridzi, vad la TV, ca o intreba, da tot degeaba, ca ne-am obisnuit cu aceste trucuri de anchete, fara sfirsit. Scoateti banii domnilor de unde s-au dus, ca stiti voi bine unde sunt, sau sa-i dea ministra, ca sigur are de unde, ca si eu am avut de injectie, daca mi-a fost musai.
Si iar va doresc, domnilor ministrii si guvernanti, multa caldura, si stringe-v-ar robotii de unde gindesc eu, si sa ajungeti toti la mila poporului, sa va dam 1-2 euro, ca nu aveti bani de operatii.

2 comentarii:

Anonim spunea...

s-a inventat pentru pleava o solutie: votul din 4 in 4/5 ani!
Cica atunci te intreaba ceva, dar si acel ceva nu este o intrebare ci o obligatie.
Atata timp cat societatea civila romaneasca sta cu mainile in sold si priveste siderata la tot ceea ce se intampla, fara a actiona, nimeni nu o va intreba nimic. Nu vine doctorul acasa daca nu-l anunti, nu vine popa sa te intrebe de stai bine cu sufletul, nu vine sa-ti deschida robinetul nimeni sa-ti faci o baie etc.

hera mariana spunea...

Pina nu e lege, dreptul la vot, mi-l exercit daca apreciez eu, ca merita cineva sa ma deplasez pina la sectia de care apartin, sa stau eventual si la rind, sa le fac favoarea de a le pune un scaun , bine platit, sub fund. Scuze pentru expresia cu scaunul, dar am auzit-o de la un banatean, si tare ma distrat.