Persoane interesate

luni, 1 iunie 2009

UN OM CU SCAUN LA CAP

" CINE V-A CONVINS? "este un subtitlu al emisiunii domnului GADEA de pe ANTENA 3.

Daca aceasta a fost o intrebare, atunci raspunsul ni l-a dat inca de la alegerile din toamna un banatean CU SCAUN LA CAP. Intrebat fiind de un reporter daca a fost la vot, omul simplu dar sfatos, cum ii sta bine omului de la tara , a raspuns cu o lehamite vizibila:" nu mai merg eu sa le pun scaun sub fund, ca toti m-au mintit si uite drumul meu nu-i asfaltat nici acum". Dupa parerea mea omul nu are multa scoala dar o expresie veche spune: ARE SCAUN LA CAP.

Ma gindesc mult si nu-mi aduc aminte sa ma fi convins cineva pozitiv in ce ma priveste. In schimb m-au convins in sens negativ mai multi in ultimii ani. M-au convins americanii si occidentalii, ca si-au trimis putregaiurile la noi sa prospere in defavoarea poporului meu; m-au convins politicienii nostri ca ne vind pe un pumn de arginti, ne storc de vlaga si ne-ar pune taxa si pe suflet pina suntem vi; m-a convins PSD-ul ca s-a unit cu dreapta in favoarea unora, ca plebea nu simte nici un beneficiu; de taranisti si liberali nici nu mai zic nimic, ca m-au convins"bustean"; de domnul presedinte ce sa mai zic ca suntem lamuriti ,il intereseaza "gauazarii si pasaricile" iar noi sa traim bine, daca mai putem traii... asta nu-l intereseaza.

Daca ma gindesc la parlamentarii europeni, care ne-au reprezentat pina acum, ma straduiesc sa-mi aduc aminte vre-o stire, veste buna si pentru mine dar degeaba, nu a fost. Acum alegem altii, mai multi, cu aceleasi sperante... sa le punem scaune sub fund si ce scaune confortabile... sa rupem din buzunarul nostru aproape gol, mai multi bani, ca doar nu-i plateste Europa, ca vom vedea noi rezultatele cu fonduri in fundurile sub care am pus scaune.

Iar ma intreb cine cu ce m-a convins sa merg, cu pantofii mei de 20lei, la vot, sa-mi uzez bunatatea de pantofi acum pe timp de criza...

Am scris in alta postare ca nu vreau sa fac politica, dar acum ce fac? veti spune, fac caz de necaz, ca haz nu-mi vine sa mai fac... Acum as vrea sa pun scaun la capul romanului dezorientat si dezamagit pina la resemnare, nu e bine ce se intimpla cu noi "plebiusca" cum ne numesc parlamentarii din haita mare si rea... ca buna nu am cum o numi, ca nu e buna.
Si ce mare s-a facut haita si haina...

" OM CU SCAUN LA CAP " nu e doar cel cu multa scoala, ci si cel cu scoala vieti. Asa ca oameni buni, aveti grija ce faceti, mergeti la vot "CU SCAUN LA CAP" si nu uitati cine cu ce v-a convins !

Niciun comentariu: