Persoane interesate

vineri, 19 iunie 2009

FRUMOASA-I IRONIA VIETII!

Vreau sa scriu ceva frumos si distractiv, ma imputeresc sa fac aceasta compunere optimista.
Si am ce sa spun: de ce nu m-as bucura pentru cei din domeniul energetic, la care ministrul Videanu le-a marit salariile cu 48%, si nu-i curenteaza la buzunar cum ne curenteaza ei pe noi la facturi; m-am bucurat si pentru d-l Geica auzind ca are pe buna dreptate peste 850 milioane lei vechi PE LUNA si m-am gindit ca ar fi bine sa-i facem lui si altora cu asemenea venituri din banii statului, adica de la noi poporul, PASAPORT PENTRU LUNA. Cu un asemenea venit poate face naveta pe luna si doar cind i se face dor de noi pamintenii sa mai vina pe aici sau cind ii voi scrie eu.
Nu-i distractiv ce va spun?
Tot atit de distractiv e si faptul ca ni se arunca in fata propunerea de solidaritate; adica ce, sau cum ? noi cei multi sa fim solidari cu regii soselelor, cu maiestrii constructiilor, cu bancile straine care ne-au inghitit bancile noastre si acum bancile mame ne pun pe noi romanii sa luam imprumuturi sa le dam lor, din solidaritate, fonduri pentru redresare?
Oare pe cine distreaza si relaxeaza aceste fenomene? Cit de prosti si timpiti, dupa cum zicea Basescu, ne cred ei pe noi, plebea?
Nu le e teama de ura mocnita a poporului? Au uitat istoria tarii? Hai sa ne distram si sa le aducem aminte niste nume: GHEORGHE DOJA si VASILE ROITA, IANCU JIANUL si TOMA ALIMOS...
Imi aduc aminte cu drag si cu mindrie de ce am invatat in scoala, indiferent de cit de "timpita" am devenit, dar imi imaginez ce spaime pot avea regii, baronii, printii lor care sint inconjurati de bodyguards, pina se rezolva singuri precum Ierbasu si altii ca el.
Si sunt optimista ca nu am decit o spaima, cum ma voi mai descurca si miine?
Frumoasa-i ironia vietii !

Niciun comentariu: