Persoane interesate

marți, 2 iunie 2009

CUVINTE NOI

Uite un cuvint nou : "COPLATA"

Poate nu e nou, nout, dar fiindca mi se aplica mie ca pensionara e foarte nou, deloc neglijabil pentru ca atenteaza la buzunarul meu.

Imi aduc aminte din copilarie povestea cersetorului care, neavind bani de friptura, consuma piine cu fum de prin preajma gratarului. Cind vinzatorul de fripturi a pretins bani pentru fum, cersetorul a scos punga cu arginti, a scuturat-o si a platit cu zgomot de bani.

Acum ma gindesc eu, dupa ce am platit, toti o viata, la stat inclusiv pentru sanatate, am fost sau nu bolnavi, unii am consumat, altii nu medicamente, asta fiind mai putin verificabil, de ce isi permite un domn sa ne pretinda alti bani de cite ori mergem la doctor? Doar pentru ca a venit cineva cu un cuvint nou "COPLATA"?

Asa ca vin si eu cu niste cuvinte noi .

La un program de prevenire a imbolnavirilor, fara nici un efect, as da "FILFIITBANCNOTE"...

La niste medicamente compensate (care vor ei si cele mai ieftine) unde compensarea aprope nu se simte, as propune "ZORNAITBANUTI"...

Ce doreste ministrul sanatatii, sa scoata de pe noi banii risipiti pe vaccinul pentru fetite?

Eu sustin in acest caz COPLATA d-lui ministru la investitia nedorita de mamicile fetitelor, pe buna dreptate, necunoscindu-se efectul acestui vaccin iar consecintele...peste 50-60 de ani.

Oameni buni, fiti sanatosi si sa traiti bine, cineva de sus vegheaza pentru voi!

Cine vegheaza? Cei pe care i-am ales!

Iar mi-aduc aminte ceva invatat demult, doua rinduri dintr-o fabula de Grigore Alexandrescu:
"Daca mantia domneasca este facuta din piei de oaie,
Atunci, judecatorii fiti siguri ca despoaie!"

Cred ca nu e necesar sa explic cine poarta mantia si cine ne despoaie.

Ma distreaza un alt cuvint nou FLUFLUBA_NU d-le ministru ca de unde nu e, nici D-zeu nu ia!

Niciun comentariu: